سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84761
|
07:56 - 1399/01/11
نسخه چاپی

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل خبرداد:

تمدید مهلت وصول چک های صاحبان کسب و کار بدهکار به شهرداری ها

تمدید مهلت وصول چک های صاحبان کسب و کار بدهکار به شهرداری ها
هاشمی رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از تمدید مهلت وصول چک های صاحبان کسب و کار و مراکز تولیدی و تجاری بدهکار به شهرداری ها خبرداد و گفت: این اقدام به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار در استان انجام می شود.

یعقوب هاشمی رئیس شورای اسلامی استان اردبیل در گفتگو با گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلا ن‌ما، به اوضاع واحوال پیش آمده بر اثر شیوه ویروس کرونا در جهان به خصور استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مراکز تجاری و کسب و کارهای کوچک قرار است در جلسه ای که با حضور لطف اللهیان شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار می شود تاریخ چک هایی که صاحبان کسب و کار و مراکز تولیدی و تجاری از بابت بدهی و صدور پروانه به شهرداری داده اند تمدید شود.

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده چک های صاحبان کسب و کار تا بازگشت شرایط عادی برای وصول به بانک نمی رود و این طرح برای حمایت از صاحبان کسب و کار و مراکز تولیدی و تجاری تصویب می شود.
 
هاشمی با بیان اینکه به شوراهای شهرهای استان پیشنهاد شده برای رعایت شرایط اقتصادی مردم، اعتبار تمامی مجوزها و گواهی های صادره توسط شهرداری ها به مدت دو ماه دیگر بدون مراجعه حضوری مردم تمدید کنند، گفت: انتظار می رود در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد