سرویس: اردبیل
کد خبر: 84763
|
10:27 - 1399/01/11
نسخه چاپی

در جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) مطرح شد:

طرح فاصله اجتماعی در 7 شهرستان استان به بعنوان الگو اجرا می شود

طرح فاصله اجتماعی در 7 شهرستان استان به بعنوان الگو  اجرا می شود
استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح فاصله اجتماعی در 7شهر استان به صورت کامل و به عنوان الگو اجرا می شود، از بسیج و نیروی انتظامی به عنوان محورهای مهم این طرح نام برد و گفت:فاز اول طرح فاصله اجتماعی تا 15 فروردین اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع)سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز  با حضور سردار جلیل بابازاده  فرمانده سپاه استان  و  اکبر بهنامجو  استاندار اردبیل در محل سپاه استان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های قرارگاه بهداشتی و درمانی و اقدامات انجام گرفته توسط قرارگاه بهداشتی امام رضا(ع) گفت: این قرارگاه  اقدامات خوبی در شرایط فعلی بیماری کرونا در استان انجام داده است.
 
وی از بسیج بعنوان همیار نیروهای انتظامی در اجرای طرح فاصله اجتماعی نام برد و گفت: همه باید برای پیشگیری بیماری و شکست واقعی کرونا در استان دستورالعمل های ابلاغی قرارگاه و ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.
 
طرح فاصله اجتماعی در 7 شهرستان استان به صورت کامل و الگو  اجرا می شود
استاندار اردبیل هم در ادامه این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه از رصد وضعیت اوضاع اجتماعی و زندانهاي استان با همکاری سپاه و دادگستری خبرداد و گفت:  با همکاری سپاه و بسیج و حضور موثر و مدیریت شهرستانها در کمک به مردم مستضعف و محروم و ضدعفوني شهرها و روستاها و تولید ماسک در استان بعنوان الگوی رعایت بهداشتی در استان و کشور هستیم.
 
وی با بیان اینکه وحدت در رعایت اصول بهداشتی یک ضرورت علمی است، اظهار داشت: طرح فاصله اجتماعی با محوریت نیروی انتظامی و با کمک سپاه و بسیج در فاز اول تا 15 فروردین اجرا خواهد شد. 
 
بهنامجو با بیان اینکه این طرح در 7 شهرستان در استان بعنوان الگوی رعایت بهداشتی در نظر گرفته شده است، گفت: پاکسازی کامل شهرها از ویروس کرونا هدف اصلی این طرح است.
 
وی با بیان اینکه این طرح و الگوی 7 شهرستان امروز ابلاغ می شود، تصریح کرد: اجرای کامل و موفق این طرح نیازمند کمک بسیج و نیروی انتظامی است.
 
استاندار اردبیل گفت: شناسایی افراد پرخطر برای پیشگیری از این بیماری و ارائه کمک های معیشتی و بهداشتی از جمله برنامه های طرح فاصله اجتماعی است که برای تحقق این مهم روی کمک های سپاه و بسیج حساب ویژه شده است.
 
وی در پایان سخنان خود به جایگاه استان اردبیل در طرح ملی غربالگری نیز پرداخت و گفت: اجرای طرح غربالگیری بویژه در استان اردبیل کار ارزشمندی بود که استان در این طرح به رتبه های برتر کشور دست یافت.
 
زندان های اردبیل از وضعیت مناسبی برخوردارند
ناصر عتباتی رییس دادگستری استان اردبیل نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز به تحرکات دومینوی زندان ها در کشور  اشاره کرد و گفت: از آنجایی که این کار دارای تبعات اجتماعی و سیاسی در درون نظام و بیرون از کشور است بنابراین اولین اقدام پیش بینی این شرایط از سوی دستگاه های نظارتی و امنیتی و انتظامی است که هوشیاری مردم در این زمینه مهم است.

وی از همه مردم  خواست در صورت داشتن اطلاعاتی از قانون شکنی با اطلاع به موقع بمسئولین ذیربط در ایمن سازی جامعه ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد