سرویس: اردبیل
کد خبر: 84764
|
18:10 - 1399/01/11
نسخه چاپی

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

افزایش بیماران مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به 418 نفر/ مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند+فیلم

افزایش بیماران مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به 418 نفر/ مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند+فیلم
فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه امروز تعداد مبتلایان بیماری کرونا در استان اردبیل به 418 نفر افزایش یافت، از فوت 4 بیمار دیگر نیز خبر داد و گفت: اگر مردم قرنطینه خانگی را رعایت نکنند، روند صعودی بیماری کرونا از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، افشین فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته با مشخص شدن جواب قطعی 20 دیگر تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در استان اردبیل به 418 نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ٣۵٣ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند،گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته با فوت 4 نفر دیگر تعداد قربانیان این ویروس منحوس در استان به 69 نفر رسید.
 
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با انتقاد از  رفت و آمد های خانوادگی، پیک نیک های گروهی و افزایش تردد در سطح شهر، گفت: درخواست ما این است که مردم خانه نشینی را رعایت کنند تا تردد کمتر شود چراکه ازدیاد تردد در سطح شهر منحر به انتشار ویروس  و آغاز مجدد روند صعودی بیماری کرونا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد