سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 84809
|
16:59 - 1399/01/14
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

سپاه و بسیج به خوبی وارد صحنه مقابله با کرونا شده است

سپاه و بسیج به خوبی وارد صحنه مقابله با کرونا شده است
استاندار اردبیل گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان ها در کنار مردم بوده اند و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو در مراسم رزمایش سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار داشت: نقاهتگاه سپاه مرحله پایانی بهبود بیماران کرونایی است که با ارایه روحیه بسیجی و دادن هشدارهای لازم به آغوش خانوده های خود باز می گردند.

وی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان ها در کنار مردم بوده اند و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سپاه در گند زدایی و ضدعفونی معابر با تمام قوا وارد شده است، گفت: این ارگان بارها ثابت کرده در کنار مردم است و در ضدعفونی معابر که برای پاکسازی ویروس کرونا لازم و ضروری است پیشقدم بوده است.

بهنامو جو تصریح کرد: در این مشکلات ما به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نبودیم و نیاز به همکاری و وحدت و همدلی داشتیم که خوشبختانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همه ارگان ها پای کار آمدند.

وی از اهتمام و همکاری همه مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: کادر درمانی و سایر ارگان ها هر چقدر تلاش کنند در صورت عدم همکاری مردم با مشکل مواجه خواهیم شد و خوشبختانه مردم در این وضعیت خوب همکاری می کنند که جای تقدیر دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روحیه بسیجی هر چقدر در استان بیشتر ترویج پیدا کند ما بیشتر در انجام کارهای بزرگ موفق خواهیم بود اظهار کرد: تاثیر همکاری، در خانه ماندن، تعطیلی صنوف و همکاری بازار را در روزهای آینده حتمن مشاهده خواهیم کرد سیر نزولی  این بیماری را در استان اردبیل شاهد خواهیم شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد