سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84828
|
09:13 - 1399/01/16
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

فرمانداران استان اردبیل مراقب گروه های پرخطر کرونا باشند

فرمانداران استان اردبیل مراقب گروه های پرخطر کرونا باشند
استاندار اردبیل گفت: فرمانداری های استان با همکاری دیگر دستگاه ها و نهادهای زیربط حداکثر مراقبت از گروه های پرخطر را در کنترل بیماری کرونا انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو که شب گذشته  در جلسه تصویری غیر حضوری با فرمانداران استان اردبیل اظهار داشت: گروه های پرخطر شامل افرادی با بیماری های زمینه ای از قبیل فشار خون، دیابت و ناراحتی تنفسی و نیز افراد مسن و سالخورده بیشترین تعداد مرگ و میر را در ابتلای به بیماری کرونا به خود اختصاص داده و ضروری است اقدامات و تمهیدات لازم برای اعمال اصول مراقبتی و مصونیت این گروه از قرار گرفتن در معرض ابتلای به بیماری انجام گیرد. 

وی افزود: فرمانداران، افرادی را برای انجام امورات ضروری این گروه اعم از خریدهای روزمره و حتی تامین بسته های معیشتی خانواده های نیازمند با محوریت نهادهای حمایتی بگمارند تا نیازی به خروج آنان از خانه که تنها پناهگاه ایمن است نباشد. 

استاندار اردبیل  از همکاری مردم و تلاش مسئولان بخصوص نیروهای مسلح در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های مسئولان بهداشتی ، بخصوص در سیزده بدر قدردانی کرد و گفت: با اطلاع رسانی های مناسب و ارتقا سطح معلومات عمومی پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس وارد فاز جدیدی از کنترل و پیشگیری شده است. 

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: نکات مهم ایمنی و پروتکل بازگشایی مدارس و اماکن فروشگاهی و کسبه و مراکز تولید استان تدوین و ابلاغ می شود و تا فراهم شدن وضعیت سفید و بازگشت زندگی مردم به روال عادی رعایت دقیق این مقررات ضروری است. 

وی بار دیگر از مردم خواست همچنان با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضرور از  شیوع این ویروس ممانعت کنند. 

در این جلسه فرمانداران شهرستان ها و مسئولان بهداشتی و درمانی استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این خصوص ارائه کردند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد