کد خبر: 84837
|
17:28 - 1399/01/16
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در اردبیل به ۵۵٠ نفر/ مردم در خانه ها بمانند

افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در اردبیل به ۵۵٠ نفر/ مردم در خانه ها بمانند
اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 35 نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد و آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به 550 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به بیماری کرونا در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تعداد ٣۵ نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد و آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به 550 نفر رسید.

وی افزود :متاسفانه طی شبانه روز گذشته ١ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در استان اردبیل جان خود را از دست دادند و تعداد کل جانباختگان کرونا در استان اردبیل به ٩۴ نفر رسید.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: درحال حاضر ٣٢٠ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستندکه 41 نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

اخوان اکبری با بیان اینکه خانه نشینی یکی از مهمترین مسائلی است که می توان بیماری را کنترل کرد، تصریح کرد:حفظ فاصله اجتماعی و بعد از آن، فاصله گذاری هوشمند می تواند در شکست سیکل بیماری موثر باشد.

وی افزود: فعلا در مرحله مدیریت بیماری هستیم و تا کنترل و مهار اپیدمی کرونا فاصله داریم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: پروردگار متعال را شاکرم که به لطف الهی و با دعای خیر مردم، مجددا توفیق خدمتگزاری به مردم بزرگوار استان نصیب بنده شد؛ از عنایات و الطاف نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، مسئولین و مردم شریف استان در طول مدت بیماری تشکر میکنم.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد