کد خبر: 84845
|
17:10 - 1399/01/17
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

شمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 588 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در اردبیل به 588 نفر رسید
اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 38نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد و آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به 588نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به بیماری کرونا در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تعداد 38 نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد و آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به 588 نفر رسید.

وی افزود :متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۷ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در استان اردبیل جان خود را از دست دادند و تعداد کل جانباختگان کرونا در استان اردبیل به 101 نفر رسید.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره اینکه  درحال حاضر ٣٢۹ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بستری و ۴۰ ترخیص شدند.

اخوان اکبری با بیان اینکه توصیه های ستاد ملی کرونا شامل ادامه تعطیلی تا پایان ماه، رعایت فاصله اجتماعی بخصوص در وسایل نقلیه عمومی و مراکز خرید، عدم انجام مسافرت و خانه نشینی باید رعایت شود، اظهار کرد: پیش بینی های ما این است به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، سیر بیماری کرونا تا پایان ماه ادامه یابد و بعد از آن به فاز ثابت برسیم که این فاز ثابت تا حدود ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد یافت و بعد از سیر نزولی بیماری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: از تمامی مردم عزیز استان درخواست می کنیم در مرحله دوم طرح غربالگری مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد