کد خبر: 84849
|
08:35 - 1399/01/18
نسخه چاپی

استاندار اردبیل نخبر داد:

تلفیق علم و عمل در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاهی اردبیل

تلفیق علم و عمل در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاهی اردبیل
استاندار اردبیل گفت: تمامی پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: همه پروژه های هدف گذاری شده در این دانشگاه از جمله ، خوابگاه ، دانشکده فنی ، کشاورزی و علوم انسانی ، کتابخانه مرکزی دانشگاه ،گلخانه تحقیقاتی ، خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سر پوشیده و در مساحت بزرگ تر برای استفاده  فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد، افزود: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

بهنام جو در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل در حال اجرای خیر ساز بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پروژه های در حال اجرای این دانشگاه گفت: عملیات اجرایی ساخت المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با اعتبار 14 میلیارد ریال و اجرای خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل با اعتبار 20 میلیارد ریال که توسط خیر اردبیلی قدرت حاج نوری تامین می شود ، آغاز شده است.

عزیز حبیبی افزود: در حال حاضر 34 هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال اجرا می باشد.

وی تصریح کرد : این پروژه ها شامل کتابخانه مرکزی ، فاز دوم دانشکده فنی ، خوابگاه دانشجویی شهید میرزایی ، استخر ورزشی ، گلخانه تحقیقاتی، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی می باشد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد