سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 84851
|
13:08 - 1399/01/18
نسخه چاپی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

روند فعلی دفع پسماند اردبیل مورد تأیید نیست

روند فعلی دفع پسماند اردبیل مورد تأیید نیست
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: روند فعلی مرکز دفن و دفع پسماندها شهرستان اردبیل مورد تأیید سازمان محیط زیست استان اردبیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سعید شهند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ضرورت و وظیفه ذاتی سازمان محیط زیست به اتفاق مسؤولان از محل دفن دائم پسماندهای شهرستان اردبیل بازدید کردیم که اشکالات و مواردی در محل دفن رویت شد که به استحضار شهردار اردبیل رسید.

وی افزود: امروز کارگروه پسماند شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان اردبیل برگزار شد و موارد هشت‌گانه که بررسی و تدوین شده بود در جلسه مطرح و تحویل مسؤولان شد و مقرر گردید شهرداری اردبیل در طی زمان‌بندی مشخص نسب به دفع بهداشتی زباله‌ها و پسماندها اقدام کند و موضوع فوق به‌طور کامل رفع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در دفن پسماند دو روش داریم که یک روش آن، دفن اصولی و بهداشتی است که تأکید ویژه اداره محیط زیست استان اردبیل مبنی بر دفن بهداشتی و اصولی است.

وی تصریح کرد: طی گفت‌وگویی که با شهردار اردبیل انجام شد، تأکید داشتیم که روند دفن باید اصولی و بهداشتی باشد و مرکز دفن پسماندهای شهرستان اردبیل باید ساماندهی شود که شهردار اردبیل اشکالات موجود را پذیرفته و قول رفع این مشکلات را در اسرع وقت دادند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد