سرویس: اردبیل
کد خبر: 84859
|
10:09 - 1399/01/19
نسخه چاپی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

رفع موانع سرمایه گذاری، اولین اولویت تحقق جهش تولید در اردبیل است

 رفع موانع سرمایه گذاری، اولین اولویت تحقق جهش تولید در اردبیل است
مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان اینکه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از اولویت های اساسی برای تحقق عملی جهش تولید در سال جاری است، گفت: قوانین دست و پاگیر و مخل سرمایه گذاری در استان اردبیل باید برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به بررسی شرایط جهش تولید در استان اردبیل پرداخت و گفت: رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از اولویت های اساسی برای تحقق عملی جهش تولید در سال جاری است.

وی با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر و مانع و مخل سرمایه گذاری در استان اردبیل باید برداشته شود،گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری امسال روند سرمایه گذاری در استان را تسهیل و فرآیند سرمایه گذاری را به کوتاه ترین زمان ممکن می رساند.
 
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از صدور مجوز سرمایه گذاری درسریع ترین زمان ممکن خبرداد و گفت: به همین منظور اعطای مشوق های سرمایه گذاری به صورت ملی و استانی نیز پیش بینی شده است.
 
وی با بیان اینکه امتیازهای ویژه و تشویقی برای سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری می کنند، در نظر گرفته شده است،خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذارانی که در مناطق محروم  و منطقه ویژه سرمایه گذاری می کنند. نیز تخفیف مالیاتی در نظر گرفته شده است. 
 
مظفری در پایان سخنان خود  نگرش و دیدگاه ها نسبت به سرمایه گذاری در استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد  و گفت: حمایت ازسرمایه گذاران به صورت عملی در اولویت است.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد