سرویس: اردبیل
کد خبر: 84864
|
18:15 - 1399/01/19
نسخه چاپی

تداوم تولید محصولات بهداشتی ویژه کرونا در اردبیل؛

تولید روزانه 5000 ماسک n95 در اردبیل/خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی می شود

تولید روزانه 5000 ماسک n95 در اردبیل/خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی می شود
کهنی مبتکر اردبیلی از تولید روزانه 5000 ماسک n95 در اردبیل خبرداد و گفت: بعد از رفع نیاز استان به این محصول خاص، خط تولید انبوه ماسک سه لایه نیز در اردبیل راه اندازی می شود.

 بهزاد کهنی مسئول خط تولید ماسک های n95 اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه هم اکنون روزانه 5000 عدد ماسک n95 زیر نظر مسئولان بهداشت استان در اردبیل تولید می شود،گفت: پس از تامین نیازهای استان اردبیل به ماسک، محصولات تولیدی اردبیل به سایر استان ها نیز صادر خواهد شد.

این مبتکر اردبیلی به سابقه خود در تولید ماشین الات صنعتی اشاره کرد و با بیان اینکه  10 سال در تولید قطعات ماشین الات فعالیت می کند، گفت: بعد از احساس نیاز به تولید ماسک در استان اردبیل به همراه فناوران اردبیلی دست به طراحی و تولید ماشین آلات مورد نیاز برای تولید ماسک n95 برای پیشگیری از ویروس کرونا در استان کردیم که موفق شدیم طی مدت 14 روز دستگاه حاضر را راه اندازی کنیم.

کهنی با بیان اینکه در این واحد تولیدی 54 نفر در سه شیفت مشغول کار هستند، گفت: ماسک n95 یکی از ماسک‌های استاندارد جهانی است که در مواقع بحرانی استفاده می‌شود.

وی افزود: پس از رفع نیاز استان به ماسک n95، خط تولید ماسک سه لایه نیز در اردبیل راه اندازی می شود.

یکی از کارگران این واحد تولیدی نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به لزوم قوی شدن کشور در بحران ها اشاره کرد و گفت: در برهه ای که حتی آمریکا به عنوان ابرقدرت و کشورهای اروپایی جهت به دست آوردن ماسک دست به دزدی می زنند، تولید و رفع نیاز کشور با استفاده از توان داخلی، خود گویای اهمیت دادن به نسل خلاق چوان است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد