سرویس: استانی
کد خبر: 84868
|
08:57 - 1399/01/20
نسخه چاپی

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

توسعه و تبدیل محور سرچم-اردبیل به بزرگراه از الویت ها است

توسعه و تبدیل محور سرچم-اردبیل به بزرگراه از الویت ها است
مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: توسعه و تبدیل محور اردبیل - سرچم به بزرگراه از برنامه های اولویت دار راه و شهرسازی اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محبوب حیدری در جریان بازدید از پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم اظهار داشت: با افزایش حجم ترافیک در محور اردبیل - سرچم طی روزهای اوج ترافیک و لزوم توجه ویژه به این محور حیاتی استان ، توسعه و تبدیل آن به بزرگراه از برنامه های اولویت دار اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.

وی افزود: قسمتی از این پروژه به طول ۳۵ کیلومتر در حال حاضر توسط شرکت چتین قایا در دست ساخت و اجرای عملیات بوده که از این مقدار۲۰ کیلومتر در سال گذشته طی سفر ریاست محترم جمهور به استان به بهره برداری رسیده و در اختیار هم وطنان عزیز قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل هدف از اجرای این پروژه را افزایش ترانزیت کالا و تسهیل تردد به مرکز کشور عنوان کرد و گفت: دسترسی سریع و ایمن به شبکه آزاد راههای کشور ، رونق اقتصادی، گردشگری، و کشاورزی استان ، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای از دیگر اهداف این پروژه می باشد.

وی تصریح کرد: محور اردبیل - سرچم اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور و همچنین اتصال شهرستان اردبیل به شهرهای جنوبی استان به شمار می آید.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد