سرویس: اقتصادی
کد خبر: 84923
|
09:09 - 1399/01/24
نسخه چاپی

فرماندار اصلاندوز :

بازار اصلاندوز آلوده به ویروس کروناست/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود

بازار اصلاندوز آلوده به ویروس کروناست/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود
فرماندار اصلاندوز گفت:بازار اصلاندوز آلوده به ویروس کروناست، مردم از حضور غیر ضروری در بازار پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید عباس مینایی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا با اشاره به طرح فاصله اجتماعی اظهار داشت:با مغازه دارن و متصدیان خدمات و فروشندگانی که نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش را رعایت نکنند بلافاصله برخورد قانونی صورت می گیرد و هر صنفی در صورت تخلف بلافاصله پلمپ خواهد شد.

وی افزود:بارها به مردم اطلاع رسانی کردیم که بازار اصلاندوز آلوده به ویروس کروناست و از حضور غیر ضروری در بازار پرهیز شود.

فرماندار اصلاندوز با بیان اینکه خانواده ها از حضور افراد سالمند و پرخطر از جمله مادران باردار، افراد دیابتی و بیماری زمینه ای در شهر جلوگیری کنند تاکید کرد:همه مردم در خارج از خانه حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و فاصله حداقل دو متری را از یکدیگر رعایت کنند.

مینایی گفت:اگر کارگری یا کارمندی در هر واحد صنفی یا تولیدی یا خدماتی مجاز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول بکار باشند آن واحد پلمپ و با صاحب و مالک صنف و ملک برخورد می شود.

وی همچنین از کنترل و اعمال محدودیت ترافیک مسیر خداآفرین به اصلاندوز (بین استانی) خبر داد و گفت:مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان یا در بازار یا از طریق میهمانان ناخوانده به این ویروس مبتلا شده اند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد