سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 84989
|
12:16 - 1399/01/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر خبرداد:

آغاز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نیر

 آغاز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نیر
فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان نیر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ محرم بنیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر به راه انداختن رزمایش گسترده کشوری برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین و موسسات خیریه در شهر نیر و کوراییم و روستاهای تابعه روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک‌های خوبی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: با همت و تلاش بخشداری مرکزی نیر، سپاه ناحیه نیر دهیاران و خیرین ۲ راس گوسفند توسط در روستاهای پیرنق و میمند در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه تحویل سپاه دادند تا در زمان مقرر در بین نیازمندان که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، اهدا شود.

سرهنگ بنیادی تصریح کرد: در این راستا یک واحد نانوایی در روستای میمند امروز نان خود را به صورت رایگان پخت کرده و در بین نیازمندان توزیع کرد.
سرهنگ بنیادی با بیان اینکه هنوز در ابتدای راه هستیم، گفت: این حجم از کمک‌های مردمی در روزهای اولیه آغاز رزمایش کمک مومنانه جمع‌آوری شده و پیش‌بینی ما این است که با حضور گسترده مردم خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی از این رزمایش به ثبت برسد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد