سرویس: بین الملل
کد خبر: 85071
|
11:35 - 1399/02/06
نسخه چاپی

رسوایی ضدانقلاب در ماجرای نظریه عجیب درمانی ترامپ/ شرکت‌های سازنده محصولات ضدعفونی هم اطلاعیه دادند اما ضدانقلاب سکوت کرد+ تصاویر

رسوایی ضدانقلاب در ماجرای نظریه عجیب درمانی ترامپ/ شرکت‌های سازنده محصولات ضدعفونی هم اطلاعیه دادند اما ضدانقلاب سکوت کرد+ تصاویر
ضدانقلاب که در خصوص ماجرای ادرار شتر از سوی یک شیاد با سیاسی کاری علیه کشورمان مانور داده بود در مقابل صحبت های ترامپ درباره استفاده و تزریق مواد ضدعفونی به بدن برای مقابله با بیماری کرونا سکوت اختیار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صحبت های اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره تزریق و خوردن مواد ضدعفونی کننده برای جلوگیری از شیوه ویروس کووید 19 با واکنش های جالبی روبرو شد. در همان زمان «دکتر بیرکس» مشاور عملی ترامپ با نگاهی ناباورانه و حاکی از تعجب به این سخنان ترامپ گوش می کرد.

پس از این اظهارات رسانه ها و فضای مجازی آمریکا این سخنان را باورنکردی خواندند. اینکه رئیس جمهور آمریکا تا این حد نمی داند که تزریق یا خوردن مواد ضدعفونی کننده مانند وایتکس و دتول باعث بروز مشکلات جسمی شدید تا حد مرگ برای افراد می شود، بسیاری را شگفت زده کرد.
 
 
برخی با حالت تمسخر تصویری دستکاری شده منتشر کردند که نشان می داد به جای سرم به یک بیمار بطری وایتکس در حال تزریق است.
 
 
«جو بایدن»، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا نیز در توئیتی حاکی از تمسخر نوشت: « من نمی توانم باور کنم که باید این را بگویم ، اما لطفاً سفید کننده را ننوشید.»
 
 
از سوی دیگر حتی شرکت های تولید کننده مواد بهداشتی و ضدعفونی از جمله "دتول" با انتشار اطلاعیه ای مطرح کردند که به هیچ وجه محصولات این شرکت ها جهت آشامیدن و تزریق نیست و باعث مرگ و آسیب جدی به افراد می شود.
 
 
بعد از انتقادهای فراوان به حرف رئیس‌جمهور آمریکا درباره تزریق ضدعفونی‌کننده به بدن، او با اصلاح سخنان عجیب خود اظهار کرد: «داشتم به شوخی/کنایه ( (sarcastically از خبرنگارهایی مثل شما می‌پرسیدم تا ببینم چه اتفاقی می‌افته».
 
این اتفاق درحالی است که اخیرا یک فرد شیاد که توسط مراجع قضایی کشورمان بازداشت شد بیان می کرد که می توان از ادرار شتر برای درمان بیماری کرونا استفاده کرد. از همین موضوع برخی از رسانه ها و سیاه لشکر ضدانقلاب علیه کشورمان استفاده کردند. به هر جهت در شرایط بحران افرادی پیدا می شوند که سعی می کنند خودنمایی کرده یا اینکه از وضعیت نگرانی مردم برای سودجویی بهره برداری کنند اما هیچ وجاهتی ندارد که با استفاده از این موارد به طور سیاسی علیه کشورمان استفاده شود. هر چند که فرد شیاد دستگیر و به اشتباه خود اعتراف کرد اما در مقابل یک مقام رسمی آنهم در حد بلندپایه ترین مقام آمریکایی به همین شکل سخنانی را به زبان می راند که باعث تمسخر و تعجب همگان می شود.
 
 
 آیا ضدانقلاب و طرفداران لیبرال آمریکا بازهم با صحبت های ترامپ همان مواضع تخریبی علیه مسائل دینی و سیاست در کشورمان را دارند؟ پاسخ این موضوع بسیار آشکار است. سخنان رئیس جمهور آمریکا از سوی رئیس جمهور این کشور به طور مستقیم از سوی رسانه ها منتشر شده است و بسیاری از رسانه ها و افکارعمومی را درگیر خود کرده است، اما واکنش ضدانقلاب به این موارد سطحی و در حد یک موضوع شخصی بوده یا اینکه در این زمینه سکوت اختیار کرده اند.
 
 
ماجرای رئیس جمهور آمریکا و همچنین یک فرد شیاد دوگانه ضدانقلاب و بهانه جویی سیاهی لشکر و دست نشانده های آمریکا را برای تخریب کشورمان را به خوبی نشان داد.
 
 انتهای پیام/آ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد