سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 85091
|
14:06 - 1399/02/08
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین:

اجرای بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی؛ صدور مجوز اولین سازمان مردم نهاد سرعین در سال ۹۸

اجرای بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی؛ صدور مجوز اولین سازمان مردم نهاد سرعین در سال ۹۸
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت : درطول سال گذشته بیش از ۳۶۰ برمانه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرا شد که از مهمترین برنامه ها می توان به میزبانی سی و چهارمین تور بین المللی ایران و آذربایجان و مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان بود .

اصغر احدی جوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار کرد: در طول سال گذشته بیش از ۳۶۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از مهمترین برنامه ها می توان به میزبانی سی و چهارمین تور بین المللی ایران و آذربایجان و مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه همگانی در شهرستان گفت : این برنامه ها در راستای نشاط اجتماعی و تقویت سلامت جسمی و روحی اهالی صورت گرفت.

احدی جوان با اشاره به صدور مجوز فعالیت اولین سازمان مردم نهاد سرعین بیان کرد: این سازمان مردم نهاد از همان روزهای اولیه صدور مجوز با اجرای طرح و برنامه های غنی کمک شایانی به فرهنگ شهرستان کرده است.

وی با بیان اینکه تعامل اداره با روابط عمومی بسیار عالی بوده است، تصریح کرد:  بیش از ۳۰۰  خبر در سایت اداره کل ورزش و جوانان درج شد و همکاری با صداوسیما هم بسیار تنگاتنگ بود‌.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد