سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 85121
|
11:06 - 1399/02/11
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیل/ سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار مردم است

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیل/  سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار مردم است
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: در پایان روز آخر مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه 15 هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند شناسایی شده در استان اردبیل توزیع می شود‌ .

سرهنگ علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با بیان اینکه در تداوم خدمت رسانی به مردم شریف ایرانی اسلامی، رزمایش کمک مومنانه در حال انجام است، اظهار داشت: مرحله اول این رزمایش در دومین روز در 8 شهرستان  سومین روز از این مرحله عصر امروز در شهرستان های مشکین شهر، پارس آباد و گرمی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیل توزیع می شود، افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در یوم میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در تمام مناطق استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به اینکه از جامعه هدف شناسایی شده تقاضا می شود برای دریافت بسته های کمک معیشتی به اماکن سپاه و حوزه های مقاومت مراجعه نکنند ،گفت: خادمان و خدمت گزاران مردم این بسته ها را در درب منازل اقشار شناسایی شده تحویل می دهند.

پیرجاهد با بیان اینکه در رزمایش بین نهادهای حمایتی تقسیم کار شده است، ابراز داشت: کمیته امداد و بهزیستی به افراد تحت پوشش خود خدمات ارائه خواهند داد و خدمات بسیج برای اقشاری است که در نهادهای حمایتی عضویتی ندارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با بیان اینکه از خیرین و مومنین روزه دار تقاضا می شود که با  کمک های نقدی و غیر نقدی خود باعث شوند که مرحله دوم رزمایش به نحو احسن اجراشود، تصریح کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد با هیئت های مذهبی ، قرآنی و در محلات و مساجد که صحنه های خیر خواهانهحضور دارند، بصورت مشارکتی این اقدام را انجام دهد تا برای جامعه هدف خدمات ارائه شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد