سرویس: بیله سوار
کد خبر: 85141
|
10:19 - 1399/02/13
نسخه چاپی

فرماندار بیله سوار آذربایجان بازداشت شد

 فرماندار بیله سوار آذربایجان بازداشت شد
فرماندار بیله سوار جمهوری آذربایجان به اتهام اختلاس از سوی مامورین سرویس امنیت ملی کشور بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از آران مغان، ماهر قلی اف (فرماندار بیله سوار آذربایجان) به اتهام اختلاس از محل منابع اختصاص داده شده از سوی رئیس جمهور جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کمک به خانواده های بی بضاعت، طی عملیاتی ویژه از سوی مامورین سرویس امنیت ملی جمهوری آذربایجان بازداشت شد.

چند تن از مسئولین بیله سوار از جمله معاون اول فرماندار ، شهردار، رئیس بیمارستان مرکزی ، رییس اداره کار، رئیس اداره خدمات عمومی و نماینده ویژه فرماندار نیز دستگیر شدند.

در حال حاضر مامورین سرویس امنیت ملی در ساختمان فرمانداری مستقر میباشند به دنبال بازداشت فرماندار بیله سوار، الهام علی اف طی حکمی ویژه ماهر قلی اف را از سمت فرماندری بیله سوار برکنار کرد.

هنوز جانشین وی انتخاب نشده است.

بازداشت فرماندار بیله سوار به اتهام فساد مالی از محل منابع ریاست جمهوری برای مبارزه با کرونا و کمک به مستمندان باعث واکنش های مختلفی در درون حاکمیت آذربایجان شده است.

فضایل ابراهیملی (نایب رئیس مجلس ملی) در واکنش به این موضوع گفت: چنین فرد بی مسئول در مقابل وجدانش باید به چنین سرنوشتی دچار می شد، قدرت حسنقلی اف (نماینده مجلس ملی) نیز از آن بعنوان رسوایی بزرگ برای دولت آذربایجان یاد نمود ، بهروز محرم اف(نماینده بیله سوار در مجلس ملی) نیز گفت که در جریان فسادهای فرماندار بوده است و گزارش های مختلف مردمی از فساد ماهر قلی اف به وی رسیده بود و او نیز گزارشات واصله را در اختیار نهادهای قانونی قرار داده بود.

فاضل مصطفی (نماینده مجلس ملی) ضمن تقدیر از این اقدام شجاعانه سرویس امنیت ملی گفت اختلاس در یک شهرستان فقیر از سوی فرماندار باعث تاسف است و دزدیدن منابع مالی مردم فقیر از سوی یک مسئول عملی وحشتناک و غیرقابل تصور است.

لازم به یاداوری است که اخیرا دولت جمهوری آذربایجان در راستای مبارزه با فساد در بدنه حاکمیت مصمم و قاطع می باشد و فرماندار بیله سوار چهارمین فرمانداری است که در عرض ۵ ماه بازداشت میشود.

 تنظیم خبر: یاور ندرتی گیگلو خبرنگار شبکه سحر

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد