سرویس: استانی
کد خبر: 85159
|
18:50 - 1399/02/14
نسخه چاپی

در سال جهش تولید؛

زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد

زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فرزاد قلندری در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره دو اظهار داشت: در سال جهش تولید برنامه ریزی ها را طوری پیش خواهیم برد تا امکانات زیرساختی برای صنعت گران و تولیدکنندگان عزیز در حد مطلوب فراهم باشد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال تکمیل شدن است، افزود: راه و انرژی های مورد نیاز این منطقه تامین شده است و در جهت تقویت این زیرساخت ها تلاش می کنیم عملیات اجرائی چند پروژه ، از جمله عملیات توسعه شبکه برق به طول ۸ کیلومتر و احداث ۴ ساختمان اداری و خدماتی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در مرحله تجهیز کارگاه و حمل مصالح برای اجرای عملیات آماده سازی معابر اصلی این منطقه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هستیم.

قلندری راه ورودی شهرک صنعتی شماره دو را نامناسب دانست، بیان کرد:طبق توافق به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازسازی و بهسازی معابر این شهرک انجام می شود.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران را به نحو مطلوب تامین کنیم تا این عزیزان بتوانند در سال جهش تولید بیش از گذشته به اقتصاد کشور و معیشت شهروندان کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد