سرویس: سبلان ما
کد خبر: 85177
|
08:55 - 1399/02/16
نسخه چاپی

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل خبرداد:

اخذ تائیدیه استاندارد ملی برای آنزیم آلفا امیلاز/ محصولات دانش بنیان اردبیل صادر می شود

اخذ تائیدیه استاندارد ملی برای آنزیم آلفا امیلاز/  محصولات دانش بنیان اردبیل صادر می شود
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از موفقیت شرکت جامع نواوران مدرن صنعت آران برای اخذ تاییدیه استاندارد ملی برای محصول آنزیم الفا امیلاز خبر داد و گفت: طبق توافقات انجم گرفته عمان اولین مقصد صادرات محصولات فناورانه اردبیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اردبیل  از موفقیت شرکت جامع نواوران مدرن صنعت آران برای اخذ تاییدیه استاندارد ملی برای محصول آنزیم الفا امیلاز خبر داد.

وی در ادامه سخنان خود به تیم تحقیق و توسعه  واحد فناور شرکت جامع نواوران مدرن صنعت آران  اشاره کرد و گفت: این واحد در طول مدت دو سال کار آزمایشگاهی  موفق به ساخت انزیم الفا امیلاز و اخذ مجوز استاندارد ملی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل به کاربردهای این آنزیم اشاره کرد و گفت:در صورت تولید انبوه این محصول نیاز کارخانجات کشور به مواد زیر ساختی و آنزیمی مواد غذایی و شوینده رفع خواهد شد.
 
ابراهیم پور در بحش دیگری از سخنان خود به آغاز صادرات محصولات دانش بنیان اردبیل به خارج از کشور اشاره کرد و گفت: کشور عمان اولین مقصد محصولات دانش بنیان و واحدهای فن آور اردبیل است.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که پارک علم و فناوری استان در راستای ماموریت های خود در سال جهش تولید با تمام توان  بستر مناسب برای انجام کارهای ازمایشگاهی به منطور تولید محصولات با فناوری های بالا را ایجاد کند.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد