سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 85197
|
08:36 - 1399/02/18
نسخه چاپی

با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی صورت گرفت

قدردانی آذری جهرمی از حمایت رهبر انقلاب از تولید نرم‌افزارهای ایرانی

قدردانی آذری جهرمی از حمایت رهبر انقلاب از تولید نرم‌افزارهای ایرانی
وزیر ارتباطات با انتشار پستی ضمن اعلام دیدار مجازی امروز رهبرانقلاب با نرم افزار ایرانی، از اقدام ایشان قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر انقلاب به صورت آنلاین از برخی مراکز تولیدی کشور دیدن کردند؛ در همین راستا محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که رهبرانقلاب از یک نرم افزار ایرانی برای بازدید از این مراکز استفاده کرده‌اند که از بستر شبکه ملی اطلاعات استفاده می‌کند و از اقدام ایشان قدر دانی کرد. متن پست وی به این شرح است:

 
"خیلی‌ها در روزهای شیوع کرونا، برای تداوم فعالیت‌هاشون از سرویس‌های جلسات مجازی استفاده کردند. شرکت‌های فراهم کننده‌ی این خدمات در سراسر دنیا با یک رشد اقتصادی خوب مواجه بودند. شرکت‌های ایرانی هم وارد این عرصه شدند، برخی از اون‌ها از ما درخواست کمک کردند که حمایت کردیم و رشد خوبی هم تجربه کردند و انصافا کیفیت خیلی خوبی هم دارند. به شخصه دو ماهی است که تمام جلساتم رو از طریق نرم افزارهای همین شرکت‌ها برگزار می‌کنم.
 
رهبر معظم انقلاب، امروز بازدید مجازی از مراکز تولیدی برای تاکید بر «جهش تولید» داشتند؛ در این میان، یک حمایت عملی هم از سوی دفتر معظم له از تولید نرم افزاری کشور انجام شد. استفاده از نرم افزار «ایرانی» بر بستر شبکه‌ی ملی اطلاعات برای برگزاری این دیدار مجازی. حرکتی که میتونه توسط همه‌ی ما ادامه پیدا کنه تا بازار نرم افزار برای جوان‌های ایرانی اشتغال ایجاد کنه.
 
به نوبه‌ی خودم از این حمایت عملی قدردانی می‌کنم. این اقدام انگیزه‌ی مضاعفی برای شرکتهای اقتصاد دیجیتال ایران خواهد بود تا در «جهش تولید» نقششون رو به خوبی انجام بدهند."

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد