سرویس: ورزشی
کد خبر: 85217
|
13:56 - 1399/02/20
نسخه چاپی

فرماندارشهرستان گرمی خبرداد؛

احداث زمین چمن در 4 روستای گرمی

احداث زمین چمن در 4 روستای گرمی
فرماندارشهرستان گرمی گفت: از طرف بنیاد علوی درشهرستان گرمی 3 زمین چمن تعریف شده که در4 روستا با عنوان محرومیت زدایی اجراخواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی بهشتی صبح امروز در جلسه معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت در حوزه ی ورزش و جوانان بایستی پشتکار لازم را داشته باشیم و این حوزه نهفته در شهرستان دوباره احیا شود.
وی با بیان اینکه شهرستان گرمی یکی از شهرستان های مرزی است افزود: باید در بخش های ورزشی ، اجتماعی ، فرهنگی و اوقات فراغت سرمایه گذاری شود در غیراینصورت این شهرستان در معرض آسیب های جدی اجتماعی خواهد بود .

فرماندار گرمی گفت: برای پیشرفت در حوزه های مختلف به ویژه حوزه ورزش و جوانان باید پشتکار داشته باشیم .


وی تصریح کرد: زمین چمن شهرستان با عنایت اداره کل ورزش و جوانان پیشرفت قابل قبولی داشته که تا به حال هم چمن خریداری شده و آماده نصب است  اما در این بین سالن های ورزشی حجاب ؛ سالن ورزشی انگوت و سالن ورزشی شهرک الزهرا نیاز اساسی به بازسازی دارند .
بهشتی در ادامه با اشاره به اینکه 5 خانه ورزش روستایی فعال هستند خاطرنشان کرد : از طرف بنیاد علوی درشهرستان گرمی 3 زمین چمن تعریف شده که در4 روستا با عنوان محرومیت زدایی اجراخواهد شد . دربخش موران تنها سالن ورزشی سالن شهدای موران است که نیاز به توجه ویژه دارد .

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد