سرویس: مشکین
کد خبر: 85218
|
17:07 - 1399/02/20
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین شهر:

بخشش و نیکوکاری از شاخصه های جامعه مهدوی است/ تداوم کمک مومنانه با اهدای 2300 بسته معیشتی به نیازمندان مشگین شهر + فیلم

بخشش و نیکوکاری از شاخصه های جامعه مهدوی است/ تداوم کمک مومنانه با اهدای 2300 بسته معیشتی به نیازمندان مشگین شهر + فیلم
امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه بخشش و نیکوکاری از مهمترین شاخصه های جامعه مهدوی است به تداوم کمک مومنانه در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: در این مرحله 2300بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: مردم استان اردبیل در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند در رمضان سال 99 صحن های زیبایی از همدلی را خلق کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل از نیمه شعبان و بلکه قبل از آن امواجی از شوق و اشتیاق در این خصوص را به راه انداختند، گفت: در ابتدای رزمایش خدمت رسانی به بیش از 67 هزار خانوار که تحت حمایت هیچ یک از نهاد ها و ارگان ها قرار نداشتند در نظر گرفته شده بود که بخشی از این کمک ها با اهدای 15هزار بسته معیشتی در مرحله اول محقق شد.

 امام جمعه مشگین شهر به میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: تداوم رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل در این روز بزرگ که میلاد بهترین بندگان خدا است و به سخاوت و کرم و بخشش مشهور است در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این مرحله 12 هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا خواهد شد گفت: خیرین مشگین شهر در مرحله اول با اهدای 2500بسته معیشتی به استقبال نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رفتند که در تداوم این رزمایش امروز نیز 2300بسته معیشتی را به آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان اهدا خواهند کرد.

حجت الاسلام باوقار در ادامه سخنان خود به ویژگی ها و صفات بارز امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: مردم ما نشان دادن که در برهه های خاص از پیروان و شیعیان واقعی حضرت هستند چراکه در ایام کرونا با بذل اموالشان با احسان و نیکوکاری به کمک هم نوعان خود شتافتند.

وی با بیان اینکه بخشش و سخاوت از جمله شاخصه های سبک زندگی اسلامی است، گفت: احسان و نیکوکاری نیز از شاخصه های جامعه مهدوی و آرمانی شیعیان است بطوریکه بدون احسان و نیکوکاری مدینه فاظله محقق نمی شود.

امام جمعه مشگین شهر در ادامه سخنان خود به احادیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند؛ هر انسانی به احسان و نیکوکاریش شناخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار دارالارشاد اردبیل از همان ابتدا با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آستین همت را بالا زدند و با شناسایی 67 هزار خانوار آسیب دید از ویروس کرونا، با جمع آوری کمک های مومنانه و خیری به کمک هم نوعان خود شتافتند و صحنه های ناب از انسانیت و برادری را خلق کردند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد