سرویس: استانی
کد خبر: 85239
|
09:39 - 1399/02/22
نسخه چاپی

رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل:

فعالیت بیش از ۱۱ هزار کارگر ورزشکار در اردبیل / تیم های ورزش کارگری به مسابقات ملی اعزام می شود

 فعالیت بیش از ۱۱ هزار کارگر ورزشکار در اردبیل / تیم های ورزش کارگری به مسابقات ملی اعزام می شود
رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ کارگر ورزشکار کارگر در سطح استان سامان دهی شده و فعالیت های ورزشی خود را با استفاده از امکانات و مجموعه های ورزشی این اداره کل با بازگشت شرایط به حالت عادی ازسرگیری خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی مهری در نشست با مسئولین انجمن های ورزشی هیات ورزش کارگری استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته، سالی درخشان برای ورزش کارگری استان اردبیل بود که با تلاش و همکاری انجمن ها توانستیم صاحب عنوان استان برتر ورزش کارگری از سوی اداره امور ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شویم.

وی با اشاره به افزایش مدال های کسب شده توسط ورزشکاران کارگر در سال های اخیر ،افزود: با ساماندهی و افزایش اعزام تیم های ورزش کارگری به مسابقات ملی ۴۱ مدال توسط ورزشکاران کارگر استان کسب شد.

رئیس هیات ورزش کارگری تعامل مناسب با بخش خصوصی را یکی از فاکتورهای مهم جهت تامین هزینه ها دانست و گفت: میزبانی 3 مسابقه ملی در سطح بالا و کیفیت شایسته کارگران ورزشکار از سراسر کشور موضوعی بود که با تلاش و همکاری انجمن های ورزشی انجام شد.

وی با اشاره به نقش ورزش کارگری بانوان در موفقیت های کسب شده این هیات گفت: کسب دو نشان جهانی توسط بانوی ورزشکار کارگر اردبیلی و میزیانی مسابقات آمادگی جسمانی بانوان از افتخارات و اقدامات مهم هیات ورزش کارگری استان در سال گذشته بود.

رئیس اداره ورزش کارگری استان اردبیل افزود: هم اکنون تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ کارگر ورزشکار کارگر در سطح استان سامان دهی شده و فعالیت های ورزشی خود را با استفاده از  امکانات و مجموعه های ورزشی این اداره کل با بازگشت شرایط به حالت عادی ازسرگیری خواهند کرد.

مهری عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت میزبانی مسابقات ملی توسط استان اردبیل در 4 رشته ورزشی در حوزه بانوان و آقایان انجام شده و امسال با همکاری روسای انجمن های ورزشی پذیرای ورزشکاران کارگر در 4 رشته ورزشی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اعزام تمام تیم های ورزش کارگری به مسابقات ملی یکی از دیگر برنامه های این هیات برای سال جاری است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد