سرویس: اردبیل
کد خبر: 85246
|
16:25 - 1399/02/22
نسخه چاپی

طی انتشار پیامی صورت گرفت:

لبیک هنرمندان بسیجی به مطالبه رهبر معظم انقلاب برای به تصویر کشیدن ایثار مدافعان سنگر سلامت

لبیک هنرمندان بسیجی به مطالبه رهبر معظم انقلاب برای به تصویر کشیدن ایثار مدافعان سنگر سلامت
هنرمندان بسیجی در راستای عمل به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی جهت به تصویر کشیدن عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، لبیک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  هنرمندان بسیجی در راستای عمل به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی جهت به تصویر کشیدن عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، لبیک گفتند.

متن پیام سازمان بسیج هنرمندان به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم

هنر دقیق ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف می باشد .هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می شود.
)) مقام معظم رهبری))

هنر را رسالتی است به بلندای آسمان نیلگون و به صداقت سپیده ی صبح؛ آنگاه که از قلب و روح پاک هنرمند متعهد برآمده و با زدودن ناخالصی ها، روح انسان را در عالم بی بدیل معنا سیر میدهد.
هنری جهادی که چون رزمنده ای عاشق سربند لبیک یا حسین به پیشانی میبندد و به دل میدان میزند و در سنگر ایمان می ایستد و اوج جهاد و خدمت را خلاقانه روایت می کند، روایتی عاشقانه که عبور از سیم خاردار نفس است و رهیدن از اسارت خاک.
فرمایش امیدبخش رهبر جهادی انقلاب امام خامنه ای عزیز که فرمودند :
(( کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند ؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند. کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند؛ هم در گفتار و هم در نوشتار و هم در کارهای هنری و نمایشها و پدیده‌های هنری )) بسیار پیامی است تاریخی برای هنرمندان عزیز بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و داوطلبانه هنری.
و ا ینک هنرمندان بسیجی در لبیک به امر رهبر و مقتدایشان با عزمی راسخ در رزمایش همدلی و عاشقی، به تاسی از علمدار میدان هنر، شهید مرتضی آوینی ، علم بر دوش آمده اند تا راویان روایت فتح باشند و این حماسه های بلند را با هنر خویش جاودانه کنند . ماهنرمندان بسیجی از این پس نیز با توجه به تاکید پرچمدار انقلاب، امام خامنه ای عزیز با عزمی دو چندان به میدان می آییم تا فداکاری و ایثار مدافعان سلامت و جهاد گران سنگرهای عاشقی را در رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه به تصویر بکشیم.
بی شک تا همیشه ، زیبایی آفرینی و از خودگذشتگی جهادی مردم این دیار، بر کتیبه ی پر نقش و نگار تاریخ باقی خواهد ماند و مادران در گوش فرزندان خود از همت والا و بصیرت بی نظیر این‌مردم قصه ها نجوا خواهند کرد و بزرگ منشی این دریادلان سینه به سینه به گوش ایندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد