سرویس: اجتماعی
کد خبر: 85263
|
08:59 - 1399/02/25
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه عشایری خبر داد؛

توزیع 1579 بسته کمک مومنانه در شهرستان اصلاندوز

توزیع 1579 بسته کمک مومنانه در شهرستان اصلاندوز
فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت:از زمان شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون یک هزار و 579 بسته غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ حسین زاده امروز در گفتگو با خبرنگارارس تبارگفت:همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت علی (ع) امروز با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان اصلاندوز تعداد 929 بسته غذایی و بهداشتی در  مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

وی افزود:این بسته‌های حمایتی توسط خیرین و بنیاد مستضعفان در اختیار نیازمندان مناطق شهری و روستایی شهرستان اصلاندوز توسط حوزه های مقاومت بسیج قرار گرفت.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه تاکنون در سه مرحله بیش از یک هزار و 579 بسته غذایی و بهداشتی به نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است از عنایت و همکاری امام جمعه و فرماندار اصلاندوز،مسئولین،بخشداران،خیرین،عشایر و گروههای جهادی بسیج سازندگی قدردانی کرد.

حسین زاده ارزش هر بسته را 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته های معیشتی و بهداشتی شامل برنج ، گوشت مرغ ، روغن مایع، ماکارونی،تن ماهی،رب گوجه فرنگی،خرما و ماسک است.

وی افزود:رزمایش کمک‌های مؤمنانه پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا انجام می شود.

انتهای پیام/آ

 
 
 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد