سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 85266
|
09:51 - 1399/02/25
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

بازگشایی مدارس اردبیل از روز شنبه / رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامیست

 بازگشایی مدارس اردبیل از روز شنبه / رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامیست
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز 27 اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس استان اردبیل از روز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود و حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی کنترل و مدیریت بیماری کرونا از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تمامی مدارس در سراسر استان اردبیل بازگشایی خواهد شد ، افزود: کلیه پروتکل‌های بهداشتی مدارس به مدیران مدارس در استان ابلاغ شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت  از روز شنبه معلمان و کادر مدارس در ساعات مورد نیاز در مدرسه حضور دارند و دانش‌آموزان در دروسی که ابهام دارند برای رفع اشکال مراجعه می‌کنند تا قبل از امتحانات اشکالات برطرف شود.

ناصری تصریح کرد: پروتکل‌های وزارت بهداشت دریافت و به تمام مدارس ابلاغ شده و رعایت آن در زمان حضور دانش‌آموزان الزامی است، مدیران مدارس موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و خوشبختانه مدیران، معلمان و خانواده‌ها روش‌های مراقبت از خود را آموخته‌اند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد