سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 85294
|
18:23 - 1399/02/27
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین:

مرحله دوم طرح" همت جوانانه - کمک مومنانه" در نمین / 100بسته معشیتی بین نیازمندان توزیع شد

مرحله دوم طرح" همت جوانانه - کمک مومنانه" در نمین / 100بسته معشیتی  بین نیازمندان توزیع شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به افراد نیازمند ، مرحله دوم طرح "همت جوانانه - کمک مومنانه" را در شهرستان نمین با توزیع 100 بسته معشیتی اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، وحید فروهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به افراد نیازمند ، اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین با مشارکت همکاران ، بسیج ورزشکاران و سازمان مردم نهاد مرحله دوم طرح "همت جوانانه - کمک مومنانه" را در شهرستان نمین با توزیع 100 بسته معشیتی که شامل برنج ، مرغ، رب ، روغن ،شکر، چای و ماکارونی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا اجرا کرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت : طرح رزمایش "همت جوانانه - کمک مومنانه" در راستای حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا که مشاغل آنها را به طور موقت تحت تاثیر قرار داده است انجام گرفته شده است . دراین رابطه این اداره در مرحله اول 100 بسته معشیتی در بین افراد نیازمند توزیع شده است .

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد