سرویس: بین الملل
کد خبر: 85329
|
13:24 - 1399/02/31
نسخه چاپی

بیانیه تشکیلات قضایی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه تشکیلات قضایی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس
روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

روز جهانی قدس، نماد و مظهر مظلومیت و تظلم خواهی ملت در حصر و آواره فلسطین از ستم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی است که در طول تاریخ سیاه موجودیتش، مرتکب انواع قتل عام ها، نسل کشی ها و جنایت ها علیه بشریت در اراضی مقدس اشغال شده مسلمانان شده و در طول بقای شوم و نکبت بار خود ره آوردی جز آوارگی میلیون ها نفر، حبس و شکنجه غیرانسانی هزاران بیگناه و یتیم ساختن هزاران کودک در فلسطین و ناامنی و بی ثباتی در منطقه نداشته است.

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع  تجاوزات و بد اخلاقی‌ها  و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه برمی افرازند.

بی تردید پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، قضات و کارکنان تشکیلات قضایی بدین طریق پیام انزجار از اسرائیل غاصب را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و بار دیگر آمادگی خود را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)اعلام می دارند.


مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد