کد خبر: 85334
|
09:10 - 1399/03/01
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل خبر داد:

برگزاری مراسمات گرامیداشت روز قدس در گلزار شهدای اردبیل

برگزاری مراسمات گرامیداشت روز قدس در گلزار شهدای اردبیل
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل گفت: با توجه عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس، ویژه برنامه هایی جهت گرامیداشت این روز در گلزار شهدای استان اردبیل برگزار می شود.

یاسر شاهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:  امام خمینی (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مردم جهان اعلام کرد فلسطین مسئله قومیت و ملیت نیست بلکه مسئله اسلام است و مسلمین جهان باید حامی مظلومیت فلسطین و قدس باشند.

وی با بیان اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی و اشغالگر است، افزود: مساله فلسطین و حضور رژیم اشغالگر قدس یکی از مهم‌ترین مسایل مطرح در جهان به شمار می‌رود و چند دهه است که صیونیستی مشکلات بسیاری برای جهان اسلام و به ویژه مردم فلسطین ایجاد کرده که لازم است کشورهای اسلامی با زبان روزه در روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار نمی شود، گفت: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل جهت استقبال و گرامیداشت روز قدس، برنامه هایی در گلزارهای شهدای استان اردبیل برگزار می کند.

شاهی با اشاره به اینکه محوریت  این برنامه ها در گلزار بهشت فاطمه (س) اردبیل است، تصریح کرد: این مراسمات با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین با اجرا ویژه برنامه هایی جهت گرامیداشت روز قدسو حمایت از فلسطین برگزار می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد