سرویس: سیاسی
کد خبر: 85340
|
11:12 - 1399/03/01
نسخه چاپی

بیانیه روز قدس سازمان بسیج مداحان استان اردبیل

بیانیه روز قدس سازمان بسیج مداحان استان اردبیل
تمام آزادی خواهان جهان بر این باور هستند که اشغال فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست. بلکه اصلی ترین دغدغه جهان اسلام است و چشم و دل و فکر همه مسلمانان جهان با آن همراه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سازمان بسیج مداحان استان اردبیل با حمایت از کشور فلسطین ، تمام آزادی خواهان  جهان بر این باور هستند که اشغال فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست. بلکه اصلی ترین دغدغه جهان اسلام است و چشم و دل و فکر همه مسلمانان جهان با آن همراه است. آری آزادی قدس شریف همچنان مسئله نخست جهان اسلام و امت اسلامی است و تا روز پاکسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست غاصب مسئله نخست باقی خواهد ماند.


متن بیانیه به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاستگاه خیزش امت بسوی آزادی قدس شریف از سلطه صهیونیسم جهانی است این روز عظیم از جمله مهمترین یادگارهای امام راحل عظیم الشان(ره) است که توانست با طرح آن نقطه عطفی را در مبارزات حق طلبانه مسلمانان برای نجات مسجد الاقصی از چنگال غاصبان مستکبر رقم بزنند.

مردم آزادی خواه و وجدان های بیدار در مقابل این همه ظلم و عصیان همه با هم یکصدا با زبان روزه در روز جمعه ای دیگر شعار روز قدس، روز شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین را سر خواهند داد.

سازمان بسیج مداحان استان اردبیل ضمن محکومیت اقدامات اسراییل غاصب و هم پیمانان منطقه ای آن، اعلام میدارد مداحان، شعرای آئینی و هیئات های مذهبی استان اردبیل ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و بیعت با مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تا رسیدن ملت مظلوم فلسطین به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. آری وعده الهی بسیار نزدیک است و به زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز خواهد گردید.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد