سرویس: اجتماعی
کد خبر: 86797
|
07:34 - 1399/06/30
نسخه چاپی

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان اردبیل معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان اردبیل معرفی شدند
استاندار اردبیل در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت:عملکرد دستگاههای برگزیده در جشنواره شهید رجایی با رتبه کسب کرده آن ها مطابق بوده و این دستگاهها توانسته اند در خدمت رسانی موفق عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت:عملکرد دستگاههای برگزیده در جشنواره شهید رجایی با رتبه کسب کرده آن ها مطابق بوده و این دستگاهها توانسته اند در خدمت رسانی موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته و همگامی و همراهی مدیران در راستای جهش تولید حرکت می کنیم ، توسعه و آبادانی را مدیون تلاش تمامی مدیران و کارکنان دستگاهها عنوان کرد.

در این آیین از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دستگاه برتر در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگ، از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی به عنوان دستگاه برتر زیربنایی و توسعه زیرساخت ،اداره کل گمرکات به عنوان دستگاه برترتولیدی و خدماتی و اداره کل ثبت احوال استان به عنوان دستگاه برتر عمومی و قضایی در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

شایان ذکر است در این دوره از جشنواره شهید رجایی۵۱ دستگاه شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد