سرویس: ورزشی
کد خبر: 86809
|
10:56 - 1399/06/30
نسخه چاپی

قائدی: بعد از ازدواج شرایط برایم تغییر کرد/ تلاش می کنم اما دیگر قولی نمی دهم

 قائدی: بعد از ازدواج شرایط برایم تغییر کرد/ تلاش می کنم اما دیگر قولی نمی دهم
بازیکن جوان تیم استقلال گفت: فکر می کنم شرایط من از جایی خوب شد که ازدواج کردم، کمتر کسی فکر می کرد این اتفاقات برایم بیفتد اما خودم این روزها را می دیدم و خداراشکر که توانستم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مهدی قایدی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با الشرطه عراق گقت: بازی سختی داریم. به خاطر نیامدن الوحده به مسابقات کار ما هم سخت تر شد.

این بازی برای ما یک فینال است و نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم. باید یک برد خوب به دست بیاوریم تا برای سرگروهی تلاش کنیم. چند روزی است تمرینات خوبی را دنبال می کنیم. علی کریمی هم به تیم اضافه شد و قدرت مان بیشتر شد. انشاالله با قدرت اولین بازی را پشت سرمی گذاریم.


وی درباره برپایی اردو در قطر گفت: ما توانستیم در این مدت تیم ها را خوب آنالیز کنیم و با آب و هوای کشور قطر سازگاری پیدا کنیم. از طرفی الشرطه در فاصله اندک 2 بازی انجام داده و باید از خستگی بازیکنان این تیم استفاده کنیم.

قائدی درباره عملکرد خودش در فصل جاری افزود: من فکر می کنم شرایط من از جایی خوب شد که ازدواج کردم. واقعا از همسرم تشکر می کنم. سال رویایی را شروع کردم و کمتر کسی فکر می کرد این اتفاقات برایم بیفتد اما خودم این روزها را می دیدم و خداراشکر که توانستم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: من دیگر قولی نمی دهم اما تلاش می کنم نام استقلال بالا باشد و مثمر ثمرباشم، از هواداران می خواهم دعا کنند تا با دست پر از زمین خارج شویم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد