سرویس: سبلان ما
کد خبر: 86859
|
08:13 - 1399/07/01
نسخه چاپی

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد:

مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین حسینی برگزار می شود

 مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین حسینی برگزار می شود
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با اربعین حسینی برگزار می شود.

حجت الاسلام تاریخی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از برگزاری مسابقه دفاع مقدس در امتداد اربعین در سراسر استان خبرداد و گفت: بمناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و اربعین حسینی با عنوان دفاع مقدس در امتداد اربعین  جهت ایجاد پویایی و توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین  برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این مسابقه بزرگ پرداخت و گفت: این مسایقه با محوریت تحقیق و پژوهش و تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با چهلم شهادت امام حسین(ع) و یارانش در محورهای  عکس، نقاشی، روزنامه دیواری، پادکست صوتی، کلیپ، پوستر، عکس نوشته، دلنوشته، مقاله، داستان، شعر و خاطره برگزار می شود.

حجت الاسلام تاریخی گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به کتب دفاع مقدس از جمله سلام بر ابراهیم، خاک های نرم کوشک، عارفانه، 50سال عبادت، عارف 12 ساله و همچنین کتاب های قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، به سفارش مادرم، نامیرا، برادر من تویی، آفتاب در حجاب و قدم عاشقی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 30 مهرماه است، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه مسابقه واقع در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل تحویل و بیا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09023779960 و یا به نشانی الکترونیک salehin.ardabil@gmail.com  ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد