سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 86869
|
10:52 - 1399/07/01
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

تحول علمی کنونی محصول دفاع مقدس است/ استکبار جهانی حاکمیت ملی ما را نشانه گرفته است

 تحول علمی کنونی محصول دفاع مقدس است/ استکبار جهانی حاکمیت ملی ما را نشانه گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: قابلیت های بزرگی در زمان دفاع مقدس ظهور کرد و تحولات علمی کنونی محصول همان دوران است.

آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو  با  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: تداعی کردن ایثار و شهادت و نبوغی  دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل کنونی نیازمند کاری هنری است .

وی افزود: نسل ما باید با مدرسه دفاع مقدس آشنا شوند زیرا فردای ما شباهت های بسیاری به دیروز ما خواهد داشت و راه آینده را گذشته مان تعیین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمن همان دشمن و پرچم ها همان پرچم ها هستند شاید چهره های تغییر کنند اما نقشه های شوم هنوز پا برجا است.

وی تصریح کرد: دشمن عزت، استقلال و حاکمیت ملی ما را نشانه گرفته است و در این غوغای بیماری می خواهند به کانون قدرت  تبدیل شوند وملت ایران برای حفظ کیان ملی دفاع مقدس را تجربه کردند.

آیت الله عاملی یاد آور شد: ایران می خواهد مستقل باشد اما  استکبار جهانی حاکمیت ملی را قبول ندارد و همواره سعی دارد در راس تصمیم سازی ها باشد که با فرهنگ عاشورا سنخیت ندارد.

وی تاکید کرد: ایثار گری های هشت سال دفاع مقدس گرچه در کتاب و فیلم های نمی گنجد  اما باید  از این مدرسه استفاده کنیم و با خلق اآثار هنری این خاطرات را زنده نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نسل جدید اگر  روحیه حماسی  و احساس جمعی نداشته باشند نمی توانیم آینده، عزت و استقلالی برای کشور متصور باشیم.

وی افزود: گرچه جنگ پدیده خوش آیندی نیست اما قابلیت های بزرگی در آن برهه  ظهور کرد و مشق ایستادگی و تحول علمی کنونی را از سفره دفاع مقدس  متنعم شده ایم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد