سرویس: ورزشی
کد خبر: 86890
|
09:36 - 1399/07/02
نسخه چاپی

دیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

منش پهلوانی پیشکسوتان ورزشی باید بین نسل جوان نهادینه شود

منش پهلوانی  پیشکسوتان ورزشی باید بین نسل جوان نهادینه شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:منش قهرمانی و پهلوانی پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی باید بین نسل جوان نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سجاد انوشیروانی در دیدار با پیشکسوتان رشته وزنه برداری ارذبیل اظهار داشت:بهنام آذر مجیدی ورزشکار و قهرمان درخشان رشته وزنه برداری است که توانسته مقام های بسیاری را برای کشورمان به ارمغان آورد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را چندین بار در میادین جهانی به اهتزار درآورد.

وی افزود: وحیه جوانمردی و پهلوانی این ورزشکار عزیز مثال زدنی است، همچنین وی از پیشکسوتان رشته ورزشی وزنه برداری است که همیشه و در هر مکان نام دیگر پیشکوتان رشته اش را زنده نگه داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات وزنه برداری استان باید با احترام به کسوت بزرگانی چون آذر مجیدی و زنده نگه داشتن یاد بزرگانی چون زنده یاد مرحوم رئیسی، بزرگی و ارزشهای راستین ورزش را در میان نسل جوان ترویج کرده و برای آشنایی بیشتر نسل جوان با این بزرگان و ستارگان تلاش کند.
 
انوشیروانی تصریح کرد: حفظ احترام و شان پیشکسوتان در عرصه ورزش باید مهم شمرده شود و این بزرگان قطعا بهترین الگو برای نسل جوان خواهند بود.
 
در ادامه این دیدار، بهنام آذر مجیدی گفت:باید ارتباط نزدیکی بین ورزشکاران و پیشکسوتان برقرار شود چرا که آنان بهترین الگو و بهترین سرمشق برای جوانان تازه کار در هر رشته ورزشی ای هستند و می توانند از گنجینه تجربیات خود برای نسل جوان استفاده کنند‌.
 
 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد