سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 86894
|
12:30 - 1399/07/02
نسخه چاپی

سردار کریمیان:

لزوم بهره گیری از تجربه دفاع مقدس در جنگ اقتصادی/ شکاف بین نسل های گذشته و امروزی باید بر طرف شود

 لزوم بهره گیری از تجربه دفاع مقدس در جنگ اقتصادی/ شکاف بین نسل های گذشته و امروزی باید بر طرف شود
دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل گفت: شکاف کنونی ایجاد شده بین نسل های گذشته و امروزی که به واسطه هجمه های فرهنگی و رسانه ای دشمن و کوتاهی های برخی مسئولین صورت گرفته، باید برطرف شده و انسجام و وحدت بین نسل ها شکل گیرد.

سردار پاسدار غلام عسگر کریمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با تاکید بر گسترش و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: در وضعیت کنونی که در وسط میدان جنگ با دشمن هستیم، بیش از پیش به ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس نیازمند داریم.

وی افزود: گسست کنونی بین نسل های گذشته و نسل های امروزی که به واسطه هجمه های فرهنگی و رسانه ای دشمن و کوتاهی هایی که توسط برخی مسئولین ایجاد شده است، باید به حداقل رسیده و انسجام و وحدت بین نسل های قدیم و جدید صورت گیرد.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل گفت: با ایجاد باغ موزه های دفاع مقدس و برنامه های مناسب فرهنگی جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، می توان نسل جوان امروزی را با فرهنگ ناب دفاع مقدس آشنا کرد که لازمه بقای انقلاب اسلامی است.

سردار کریمیان با بیان اینکه یکی از شاخص ترین مولفه های اقتدار و عوامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس داشتن اخلاص در عمل بود، ابراز داشت: امروز هم اگر مخلصانه وارد عمل شویم و کار را صرفا برای رضای خدا باشد، قطعا خداوند  نیز یاریگیر ما خواهد بود.

وی از دیگر مولفه های رستگاری و غلبه بر مشکلات را تلاش، توکل بر خدا، توسل بر اهل(ع) و مقاومت برشمرد و خاطر نشان کرد: مقاومت باید در اذهان و قلب ها شکل بگیرد و در این صورت است که پیروزی و نصرت نهایی بر امت اسلامی و ملت عزیز ایران صورت خواهد گرفت.

رزمنده، ایثاگر و آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی  امروز با شعار "ما قوی هستیم"معادلات و طراحی دشمن را برهم زده و کشور بر قله‌های پیشرفت در زمینه‌های علم و فناوری، نظامی، تکنولوژی‌های روز جهانی، پزشکی و سلامت دست پیدا کرده است، تصریح کرد: دولتمردان و مسئولان کشور بایستی با سرلوحه قرار دادن عبرت‌های جنگ تحمیلی، تکیه بر توان داخلی و با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده  تا بتوان از این پیچ تاریخی عبور کرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد