سرویس: اردبیل
کد خبر: 86904
|
15:50 - 1399/07/02
نسخه چاپی

بمناسبت سانحه تروریستی سال ۷۳ شمسی انجام شد؛

تجلیل خانواده معظم شهدای عاشورای رضوی در اردبیل +عکس

تجلیل خانواده معظم شهدای عاشورای رضوی در اردبیل +عکس
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در دیدار با خانواده شهدای عاشورای رضوی در اردبیل گفت: منافقین و دشمنان اسلام همیشه سعی در تضعیف دین مبین اسلام و نا امنی در منطقه و کشور ما بودند اما با عنایت خداوند متعال همیشه با شکست کامل مواجه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،حجت الاسلام و المسلمین قیامی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل بعد از ظهر امروز به همراه  دبیرکانون های خدمت رضوی استان اردبیل و جمعی از خادمیاران رضوی همزمان با سالروز سانحه تروریستی حرم رضوی در سال ۷۳ با حضور در منزل شهید سیابعلی آذری یاد و خاطره این شهبد را گرامی داشتند.

 
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در این دیدار با قدردانی از خانواده شهید سیابعلی آذری و محکوم کردن این حادثه تروریستی بیان کرد: منافقین و دشمنان اسلام همیشه سعی در تضعیف دین مبین اسلام و نا امنی در منطقه و کشور ما بودند اما این لطف و عنایت ائمه اطهار علیه السلام و خداوند متعال است که همیشه با شکست کامل مواجه می شوند. 
 
وی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه با صبر و بردباری پشتیبان نظام و ولایت فقیه و رهبری هستند افزود: به یاری خداوند متعال پیروزی نهایی برای مردم ولایمتدار و شهید پرور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان اسلام هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند. 
 
حجت الاسلام قیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره  شهدای جنگ تحمیلی، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای رضوی گفت: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و امنیت امروز کشور را مدیون شهدای اسلام هستیم.
 
در حادثه تروریستی عصر عاشورای سال ۱۳۷۳ که در حرم رضوی به دست منافقین کوردل با انفجاربمب انجام شد تعداد۲۶ نفر از زوار آن حضرتبه شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد