سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 86927
|
14:44 - 1399/07/03
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل در حضور رئیس قوه قضاییه:

قیمت واگذاری کشت و صنعت مغان عادلانه نیست

 قیمت واگذاری کشت و صنعت مغان عادلانه نیست
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در واگذاری کشت و صنعت در قیمت این بنگاه اقتصادی عدالتی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در جلسه ویژه بررسی واگذاری کشت و صنعت مغان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد اظهار داشت:  کشت و صنعت مغان قابلیت ویژه ای داره و ظرفیت بزرگی برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه به کسی که واگذار شده در قابلیت ایشان برای اداره این مجموعه تردیدی نیست، افزود: گروه های تخصصی در زیرمجموعه مدیریت فعال است که می‌توانند اداره کنند اما مسئله اصلی قیمت واگذاری است و این قیمت برابر با ظهور عدالت نیست و گرهی در افکار عمومی ایجاد شده است.

امام جمعه اردبیل گفت: کشت و صنعت مغان ۲۷ هزار هکتار است، لزومی نداشت این قطعه یک جا به فروش برود و می‌شد در ۴ قسمت با حفظ یکپارچگی فروخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برخی می‌گویند کسی حاضر نشده با قیمت بالاتر بخرد اما این مغایر نگاه آرمانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، پیشنهاد ما تغییر قیمت است و اگر مدیریت فعلی موافق تغییر قیمت باشد به خود آنها واگذار شود.

 آیت الله عاملی بیان کرد:  یکی از اقدامات رهبر معظم انقلاب دستور فعال شدن اصل ۴۴ است و همه بر این واقفند که تصدی گری دولت جوابگو نیست.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد