سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 86996
|
14:05 - 1399/07/06
نسخه چاپی

در دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک تجارت مطرح شد؛

مدیرعامل بانک تجارت: اختلافی با مالک سبلان پارچه ندارم/ استاندار اردبیل: ورشکستی کارخانه اشتباه قاضی بود

مدیرعامل بانک تجارت: اختلافی با مالک سبلان پارچه ندارم/ استاندار اردبیل: ورشکستی کارخانه اشتباه قاضی بود
استاندار اردبیل گفت: رای ورشکستگی کارخانه سبلان پارچه متاسفانه به اشتباه از سوی یکی از قضات در تهران انجام شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو ظهر امروز در دیدار مدیرعامل بانک تجارت در تهران اظهار کرد: این دیدار پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل با عنایت به آمادگی بانک ‌تجارت برای ادامه همکاری با کارخانه پس از ابلاغ رسمی ابطال رای ورشکستگی که در سال ۸۸ متاسفانه به اشتباه از سوی  یکی از قضات در تهران انجام شده بود، انجام پذیرفت.

وی گفت: بانک تجارت و مدیریت فعلی هرنوع همکاری با صنایع استان را داشته و حمایت می کند و در این پرونده نیز اقدامات مثبتی از سوی بانک انجام شده است.

در این دیدار مدیرعامل بانک تجارت نیز با  اظهار تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و رئیس کل دادگستری استان مجدد پیگیری ابطال رای ور شکستگی را مطرح کرد.

رضا دولت آبادی گفت: سرمایه بانک نزدیک ۱۱ سال بود که متوقف مانده بود که با این کار بسیار ارزنده رئیس قوه قضاییه این سرمایه به مدار اشتغال و تولید بر می گردد و  پس از ابلاغ رسمی رای، قرار داد مجدد همکاری  با حجازی نیا مالک سبلان پارچه منعقد و بر اساس مصوبه دولت و بانک مرکزی ارز به قیمت همان روز محاسبه شود.

وی افزود: مابقی تفاوت قیمت ارز را که دولت تنفیذ کرده به حساب آقای حجازی برمی‌گردانیم  و در همین راستا یکی از اعضای هیئت ‌مدیره را مامور انجام اینکار می کنم  تا با مشاور استاندار سریعاً عقد قرارداد را انجام دهند.

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد:  اختلاف بانک تجارت با استان برمی‌گردد به سال ۸۸ و در حال حاضر بانک هیچ اختلافی با تولیدکننده ندارد.

با مدیریت فعلی اختلاف نداریم

مالک سبلان پارچه هم با تماسی که با مدیرعامل بانک تجارت داشت،  از تلاش های بانک تجارت سپاسگزاری و اعلام کرد: ما در یک سنگر هستیم و موضوعی که در خصوص بانک تجارت مطرح کرده بودم مربوط به سال ۸۸ است و به مدیریت فعلی ارتباطی ندارد و به نظر من ما همه در یک قایق هستیم و باید کار را ادامه دهیم.

حجازی نیا افزود: قطعاً با دید دیدگاه بسیار خوبی که دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت دارد هیچ مشکلی به وجود نمی آید و انشاءالله که بتوانیم با همکاری و پیگیری هم این کار را انجام دهیم.

وی  اضافه کرد:  ما غیر از محبت چیزی از مدیرعامل کنونی بانک تجارت ندیده ایم و از وی بسیار رضایت داریم  و آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که دولت آبادی نسبت به حجازی کم لطفی داشته به زمان حال مربوط نیست بلکه به سال ۸۸ مربوط می شود.

حجازی بیان کرد: آنچه مرا بیشتر دچار مشکل کرد اعلام ورشکستگی کارخانه بود که رای آن از سوی یک قاضی داده شده بود که با آن قاضی هم بحمدالله برخورد شد و الحمدلله با ابطال آن رای که کار خانه را ۱۰ سال معطل کرده بود با قرارداد جدید این موضوع حل می‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد