سرویس: اردبیل
کد خبر: 87025
|
19:17 - 1399/07/07
نسخه چاپی

رزمنده دوران دفاع مقدس:

مرجعیت و علمای تراز اول نقش مهمی در شکل گیری دفاع مقدس داشتند/ مورد هدف قرارگرفتیم تا گرای دشمن مشخص شود+ فیلم

مرجعیت و علمای تراز اول نقش مهمی در شکل گیری دفاع مقدس داشتند/  مورد هدف قرارگرفتیم تا گرای دشمن مشخص شود+ فیلم
حجت الاسلام عبدالهی از رزمندگان اردبیل در دوران دفاع مقدس به تشریح عملیات کربلای 5 پرداخت و گفت: دسته ما در عملیات کربلای 5 با انجام عملیات ایزایی و بدون شلیک حتی یک گلوله موفق شد گرای اصلی نیروهای دشمن را شناسایی کند.

حجت الاسلام لطف اله عبدالهی از رزمندگان اردبیل در عملیات کربلای 5 و امام جمعه شهرستان رضوان شهر گیلان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: توفیق حضور در دفاع مقدس از جمله بهترین لحظات زندگی من است.

وی با بیان اینکه دفاع از خاک کشور برای ما وظیفه بود گفت:  به برکت وجود مرجعیت رزمندگان اسلام با ایثار خون خود اجازه از دست رفتن یک وجب از خاک کشور را ندادند.

حجت الاسلام عبدالهی در بخش دیگری از سخنان خود به توصیف ویژگی های شهدای روحانی اردبیل به ویزه شهید نادر دیرین در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز نیز بازماندگان دفاع مقدس در سنگر های فرهنگی مشغول خدمت به مردم هستند.

این رزمنده اردبیلی به ویژگی های عملیات کربلای 5 اشاره کرد و گفت: در این عملیات  به دسته ما حق تیر ندادند و وقتی گرفتار توپخانه های خودی و بعثی شدیم فرصتی بوجود آمد تا رزمندگان اسلام  با انجام عملیات ایزایی بتوانند با شناسایی محل اختفای دشمنان آنها را مورد هدف قرار داده و تار و مار کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال خود حافظ دین اسلام است گفت: اگر ما از ولایت فقیه دور نشویم، قاسم سلیمانی های زمان در سنگرهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی همچنان می توانند با نقش افرینی در عرصه های انقلاب علاوه بر شکست دشمن جامعه را به سمت مدینه فاضله هدایت کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد