سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 87040
|
12:06 - 1399/07/08
نسخه چاپی

رئیس آموز و پرورش اصلاندوز:

تحول بنیادین آموزش و پرورش الزامی است/مردم در طرح" آجر به آجر" سهیم شوند

تحول بنیادین آموزش و پرورش الزامی است/مردم در طرح" آجر به آجر" سهیم شوند
جلسه مدیران مدارس متوسطه دوره ی اول و دوم عادی و عشایری اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز به منظور بررسی وضعیت آموزشی و تربیتی با حضور رییس و معاونین در نماز خانه اداره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  قدرت مهرآوران در جلسه بررسی وضعیت آموزشی و تربیتی شهرستان اصلاندوز، اظهار داشت: لازمه موفقیت در هر کاری داشتن اعتقاد و ایمان راسخ به آن کار است و مدیری توانمند و موفق است که به کار خود ایمان و علاقه داشته باشد و آن را به دیگران تعمیم دهد.

وی با اشاره به اینکه  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهنمای ما در رسیدن به اهداف عالی نظام  آموزش و پرورش است، افزود: برنامه ریزی و حرکت در مسیر هدف های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش الزامی و عامل اصلی ارتقاء فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان است و تلاش بیشتر در جهت رسیدن به هدف والای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را خواستار شد .

رئیس آموز و پرورش اصلاندوز بر نقش مهم مدیران مدارس در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی با توجه به شرایط حاکم در ایام شیوع ویروس کرونا بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس تأکید کرد و گفت:  اجرای دقیق و موفق طرح های آموزش و پرورش را با توجه به تاکیدات وزارت مبنی بر مشارکت حداکثری با بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی و آحاد مردم  در مدارس منوط به  همکاری و تعامل  مدیران، معلمان و دانش آموزان و همچنین اولیاء دانست.

 مهرآوران با بیان اینکه طرح "آجر به آجر" که با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بستر سازی برای جلب کمک های آحاد مردم در امر مقدس مدرسه سازی در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار دارد، تصریح کرد: آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه می توانند با اهدای هزینه خرید یک آجر در امر مقدس مدرسه سازی سهیم شوند.
 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد