سرویس: شهید
کد خبر: 87048
|
18:31 - 1399/07/08
نسخه چاپی

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مسکن فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد باید تامین شود

مسکن فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد باید تامین شود
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تامین شود که این طرح به صورت مستقل و با همراهی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده و در هفته آینده بررسی آن در مجلس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سعید اوحدی در سفر به اردبیل و در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: طرح اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان از سوی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده است و مشکل جامعه ایثارگران باید در درون استان ها و به صورت حضوری مرتفع شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت به اسلام است، افزود: اردبیل استان حضرت عباس(ع) است و پنجمین استان برای خدمت و حل مشکلات در سفرهای استانی انتخاب شده است،بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا هر هفته در یک استان حاضر شده و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات این قشر اقدام کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه برای حل مشکل درمان ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان مصمم هستیم، گفت: با دستور مستقیم رئیس سازمان برنامه و بودجه تمامی بدهی های بیمه ای پرداخت شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

اوحدی با اشاره به وضعیت کرونایی موجود در کشور، ابراز داشت: طبق تفاهمنامه با وزارت بهداشت و درمان امسال تزریق واکسن آنفلوآنرا در منازل انجام شده و نیازی به مراجعه این قشر به مراکز درمانی نیست.

وی تصریح کرد: پدران و مادران شاهد بالای ۶۰ سال، جانبازان بالای ۲۵ درصد، همسران شاهد بالای ۶۰ سال و ... در منازل واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد