سرویس: اردبیل
کد خبر: 87053
|
16:55 - 1399/07/08
نسخه چاپی

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) خبرداد:

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) از اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل خبرداد و گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 در 5 محور و اجرای برنامه های متعدد رزمی و فرهنگی به کار خود پایان داد.

سرهنگ سید علی تدین فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 5 هفته دفاع مقدس در اردبیل خبرداد و گفت: کار آماده سازی این نمایشگاه  که از ابتدای شهریور ماه به مدت یک ماه انجام گرفته بود بعد از 8 روز فعالیت ظهر امروز به کار خود پایان داد.

وی از همکاری سازمان ها، نهادها و ارگان های دولتی در  برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت:  شرکت کنندگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس دستاوردهای خود در 40 سال گذشته را در معزض دید مردم قرار دادند.

وی به حضور اقشار مختلف بسیج در نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد  و گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 5 در 5 محور  و اجرای برنامه ها ی متعدد رزمی و فرهنگی در محل موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) به راه اندازی حسینیه  شهدا در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این محل 7 یادواره شهدا، 3 همایش و برنامه های فرهنگی متعدد با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس علاوه بر چینش ادوات نظامی نیروهای مسلح ، ماکت عملیات کربلای 5 نیز طرح ریزی شده بود، گفت: هر روز برنامه روایتگری در این محل برگزار می شد.

تدین ازایجاد اسکله شهدای غواص در محوطه دریاچه شورابیل خبرداد و گفت: بازدید کنندگان از نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز با حضور در این محل یاد و خاطره شهدای غواص را گرامی داشتند.

وی به راه اندازی استدیوی ضبط و پخش برنامه های تلویزیونی نیز در محل موزه دفاع مقدس اردبیل نیز اشاره کرد و گفتپک صدا و سیمای مرکز اردبیل با استقرار در این محل  رویدادهای نمایشگاه را بصورت زنده به خانه های مردم برد.

مسئول نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل در پایان یخنان خود به اجرای زنده نمایش آسمانی ها در محل نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: نمایش میدانی  افلاکیان خاکی تحت عنوان آسمانی ها نیز هر شب  بعد از نماز مغرب و عشاء با هنرمندی جوانان بسیجی به روی صحنه رفت.

وی به بازسازی عملیات کربلای 5 نیز اشار کرد و گفت: بازسازی عملیات کربلای 5 به منظور بازخوانی ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام  و انتقال ارزش های دفاع مقدس  هر روز به صورت میدانی انجام گرفت.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) به ایستگاه سلامت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس  نیز اشاره کرد و گفت: در این مکان نیز علاوه بر  تب سنجی و توزیع ماسک بین بازدیدکنندگانف ضدعفونی غرفه ها نیز بصورت روزانه انجام گرفت.

 
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد