سرویس: اردبیل
کد خبر: 87060
|
23:19 - 1399/07/08
نسخه چاپی

توضیحات موسوی نماینده اردبیل درباره یک مصاحبه:

مقابله با فسادهای کلان به معنای چشم‌پوشی از جرایم کوچک نیست

مقابله با فسادهای کلان به معنای چشم‌پوشی از جرایم کوچک نیست
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: منظور من در مصاحبه اخیر با یکی از خبرگزاری ها این بود که در شرایط کنونی مقابله با فسادهای کلان و شبکه ای اولویت دارد، اما این مسئله به معنای چشم پوشی از جرایم کوچک مانند پرداخت مبالغ کم رشوه نیست، بلکه باید بر اساس قانون با تمام متخلفان و جرایم با جدیت و قدرت برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها درباره شرایط برخورد با رشوه خواری و فساد اداری، گفت: من اخیرا در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها بر ضرورت مقابله با رشوه خواری در تمام سطوح تأکید کردم، حال در میان مصاحبه به صورت مزاح و شوخی به خبرنگار گفتم که مقدار کم شیرینی محسوب می شود، اما این صحبت های من در امتداد مصاحبه اصلی نبوده است. اگر کسی مصاحبه را کامل بشنود متوجه این مسأله خواهد شد و این گونه تیتر زدن  شیطنت رسانه ای است. ظاهرا رویه خبرگزاری برنا این است که تیترهای خلاف محتوای صحبت انتخاب می کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منظور من این بود که در شرایط کنونی مقابله و مبارزه با فسادهای کلان و گسترده و شبکه ای از اولویت زیادی در کشور برخوردار است، اما این مسئله به معنای چشم پوشی از جرایم کوچک مانند پرداخت مبالغ کم رشوه نیست، بلکه باید بر اساس قانون با تمام متخلفان و جرایم با جدیت و قدرت برخورد شود.


عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی در مجلس ادامه داد: مجلس یازدهم در سه ماه اخیر به خوبی نشان داده که به دنبال حل ریشه ای مشکلات است، از این رو است که در این مدت طرح های اساسی مانند مالیات بر خانه های خالی، طرح جهش تولید و تأمین مسکن، طرح تأمین کالاهای اساسی و طرح خرید تضمینی محصولات کشاورزی تدوین و تصویب شد، این نشان می دهد که نمایندگان مردم نسبت به شرایط و دغدغه های مردم اشراف کامل دارند. بنابر این نسبت دادن برخی مسائل و امور به نمایندگانی که به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، دور از انصاف است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد