سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87061
|
23:30 - 1399/07/08
نسخه چاپی

واکنش مدیر مسئول هفته نامه آوای باغرو به سخنان رئیس شورای اصلاح طلبان

واکنش مدیر مسئول هفته نامه آوای باغرو به سخنان رئیس شورای اصلاح طلبان
امدیر مسئول هفته نامه آوای باغرو به نتقاد فلسفی، رئیس شورای اصلاح طلبان از دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، واکنش نشان داد و نوشت: آقای فلسفی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در پی انتقاد  فلسفی، رئیس شورای اصلاح طلبان از دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، غلامحسین آگاهی، مدیر مسئول هفته نامه آوای باغرو  در این خصوص واکنش نشان داد و نوشت: آقای فلسفی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!

وی افزود: جنابعالی آن موقع ،چرا این انتقادات را به نمایندگان مجلس دهم که همگی اصلاح طلب و از هم حزبی هایت بودند، نکردید؟
لطفا کمی هم از خودتان انتقاد کنید که بخشی از عزل و نصب ها در دولت روحانی در استان اردبیل در اثر سفارش و فشار های جنابعالی انجام می شد !
اگاهی ادامه داد: جنابعالی که جزو روسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اردبیل بودید، یکبار هم شده در طول عمرتان ، مرد باشید و با شجاعت از مردم بخاطر عملکرد بسیار ضعیف دولت روحانی عذر خواهی کنید !
اگر هم امکان دارد از این وام های که با بهره بسیار کم ، توسط برخی ها که منتصب به دولت تدبیر و امید بودند‌ و گرفته اند انتقاد کنید!
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد