سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 87150
|
16:28 - 1399/07/13
نسخه چاپی

در پی مناقشات قره باغ صورت گرفت؛

بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی از مرز ایران و آذربایجان+عکس

بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی از مرز ایران و آذربایجان+عکس
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقه مرزی ایران و آذربایجان اعزام شده و از شهرستان‌های مرزی در پی بروز مناقشات قره باغ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعزام هیاتی از جانب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان پیرو تحولات و مناقشات بین کشورهای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

وی افزود:  هیات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ریاست شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون و سیدعلی آقازاده دافساری رئیس کمیته دفاع کمیسیون امروز یکشنبه 13 مهرماه به این منطقه اعزام شدند. حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خداآفرین نیز در بازدید این هیات را همراهی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در توضیح این بازدید گفت: هیات اعزامی مجلس از مناطق مرزی در شهرستان خداآفرین و اصلاندوز در استان اردبیل و آذربایجان شرقی بازدید کردند.

وی با اشاره به بازدید نمایندگان از یک منزل آسیب دیده و همچین یک زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین، تصریح کرد: متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد