سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87174
|
09:59 - 1399/07/15
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افشا کرد؛

مقصران وضع کنونی قره باغ چه کسانی هستند؟

مقصران وضع کنونی قره باغ چه کسانی هستند؟
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل پشت پرده های وضعیت کنونی قره باغ را افشاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور آذربایجان در سخنان خود به این اشاره کرد که مقصر وضع کنونی ارمنستان و کشورهایی هستند که می خواستند این شرایط حاکم باشد.

وی افزود: این سخن درست است و یکی از مقصران وضعیت کنونی ارمنستان است ولی  و چند کشور که از گفتن آنها واهمه دارد گروه منیسک است که کشورهای همچون آمریکا، روسیه و فرانسه باعث شده ند این همه انسان جان خود را از دست بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: یکی از بزرگترین مقصران این قائله  ابوالفضل ائلچی بی (دومین رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان) بود ،زمانی ایران با حضور ژنرال های خود قائله قره باغ را ختم به خیر کرده بود این فرد گفت من قره باغ را به ارمنستان می دهم اما  به دست ایران آزاد نشود اگر آن تعصب  نژاد پرستی نبود ایران همه چیز را تمام کرده و یک میلیون آواره به خانه خود باز می گشتند و متاسفانه ایران هرچه زحمت کشیده بود این فرد بر باد داد.

وی تصریح کرد: کشورهایی رئیس جمهور فعلی آذربایجان گفته است باید نقش آنها روشن شود، در این جنگ سفیر آمریکا در ایروان اعلام کرد: تشکر می کنیم از کردسنان راه را باز کرد تا سلاح به ارمنستان برسد.

آیت الله عاملی اظهار داشت: ایران امتحان خود پس داده است و امیدواریم به نفع آذربایجان این غائله به اتمام برسد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد