کد خبر: 87226
|
12:15 - 1399/07/18
نسخه چاپی

چند روز گذشت از ابطال در کشت وصنعت مغان چه می گذرد؛

8 هزار تن شکر ولبنیات بصورت شبانه روزی در حال غارت است/ خواب عمیق مسئولان امر یا بی خیالی برای تخلیه کامل انبارها/ فیلم

8 هزار تن شکر ولبنیات بصورت شبانه روزی در حال غارت است/ خواب عمیق مسئولان امر یا بی خیالی برای تخلیه کامل انبارها/ فیلم
به دنبال ابطال واگذاری نگین کشاورزان کشور توسط هیات داوران، تاراج گران کشت وصنعت مغان دو روز است که شبانه روز با همکاری افراد معلوم الحال تمام ذخایر محصولات کشاورزی در این مجموعه زرخیز کشت وصنعت مغان در حال غارت و تخلیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به دنبال ابطال واگذاری نگین کشاورزان کشور توسط هیات داوران، تاراج گران کشت وصنعت مغان دو روز است که شبانه روز با همکاری افراد معلوم الحال تمام ذخایر محصولات کشاورزی در این مجموعه زرخیز کشت وصنعت مغان در حال غارت و تخلیه است.

در حالی که چند روزی است از ابطال این مجموعه ارزشمند و بزرگ خاومیانه در پارس آباد مغان می گذرد تعدادی از کارکنان متعصب کشت و صنعت مغان در داخل این مجموعه با عوامل غارت انبارهای کشت وصنعت مغان درگیر هستند.

با توجه به اخطارها و هشدارهای که از نهاد های مردمی و انقلابی استان جهت مقابله با غارت ذخایر کشت وصنعت مغان انجام شده است اما هنوز هیچ واکنشی از سوی مسئولان امر برای جلوگیری از این غارت بزرگ و آشکار توسط افراد معلوم الحال صورت نگرفته است و به نظر می رسد مسئولان امر یا در خواب عمیق فرو رفته اند و یا خود را به بیخیالی مطلق زده اند تا آخرین بسته از شکر و لبینات موجود در انبارهای کشت و صنعت مغان را بطور کامل غارت و تخلیه کنند. 

آیا دولتمردان زخم خورده از این اقدام می خواهند با خالی کردن انبارهای از ذخایر محصولات استراتژیک از قوه قضاییه انتقام بگیرند؟

اگر همین امروز جلوی این غارت صریح وآشکار را نگیرند از انبار 8000 تنی شکر و لبنیات و حتی سایر تجهیزات و اقلام چیزی باقی نخواهد ماند یعنی اقدام مسئولان نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

پس از انتشار خبر ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، گزارش‌های مردمی و پرسنل کشت و صنعت مغان، به نظر می‌رسد که از سوی مالک فعلی، انبار‌های این شرکت در حال تخلیه است.

یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان به خبرنگار ما گفت که به دلیل اینکه هنوز ابطال واگذاری تثبیت نشده و انتقال شرکت در حال انجام است، سرمایه گذار و مدیران فعلی شرکت از فرصت استفاده کرده و در حال تخلیه انبار‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دادستانی برای ممنوعیت تخلیه انبار‌ها نامه زده شده و پاسگاه شهرک نیز در محل حضور یافته، اما روند انتقال محصولات از انبارها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد