سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87240
|
13:51 - 1399/07/19
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس:

دولت سریعا کمک 1 میلیارد یورویی را به وزارت بهداشت پرداخت کند/ ماسک زدن جزئی از فرهنگ شود

دولت سریعا کمک 1 میلیارد یورویی را به وزارت بهداشت پرداخت کند/ ماسک زدن جزئی از فرهنگ شود
نائب رئیس مجلس گفت: دولت سریعا و قبل از وقوع بحران کمک یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت را پرداخت کند.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: مجلس بارهای در مورد عدم تخصیص  یک میلیارد یورو که با موافقت رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه  ملی برای کمک به وزارت بهداشت برداشت شده است تذکر داده است و دولتمردان  هر بار گفته اند پرداخت  می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آمار بیماران افزایش یافته است امیدواریم دولت سریعا و قبل از وقوع بحران کمک یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت را پرداخت کند.

نایب رئیس مچلس گفت: مردم متاسفانه از ماسک استفاده نمی کنند و هم اکنون که بنده در حال تردد از یکی از خیابان های تهران هستم و بیرون را نگاه کردم  عده ای بدون ماسک در حال قدم زدن هستند .

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماسک زدن باید جزئی از فرهنگ شود و همواره رهبر معظم انقلاب به  این مهم تاکید کرده و حتی فرموده اند: «وقتی برخی ماسک نمی زنند من از آن پرستار فداکار خجالت می کشم» را می بینم از پرستاران خجالت می کشم ».

وی تاکید کرد: متاسفانه آنچه در خبرهای مشاهده می شود مردم در این شرایط کرونایی به مسافرت می روند که امیدواریم همکاری لازم در این مورد برای کاهش آمار ابتلا انجام شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد